Учені підрахували кількість планет, на яких може існувати життя в нашій галактиці

124227052020Найближча до Землі планета, на якій є життя, вірогідно, розташована за 70 трильйонів миль від нашої планети.

Астрономи, використовуючи дані NASA, вперше підрахували приблизну кількість планет-двійників Землі, на яких може існувати життя, у галактиці Чумацький шлях. Про це пише NBC News із посиланням на дослідження, опубліковане в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

Учені виявили щонайменше 8,8 мільярдів зірок з планетами, орбіта яких лежить у зоні оптимальних температур. Тобто, лише у нашій галактиці планет, схожих на Землю, більше, ніж людей на нашій планеті. Зазначимо, на сьогодні кількість галактик у видимому Всесвіті оцінюється у 100-200 мільярдів.

Наступним кроком буде перевірити, чи у цих планет є атмосфера. Для цього знадобляться потужні космічні телескопи, запуск яких ще не відбувся.

Астрономи підрахували, що в Чумацькому шляху приблизно кожна п’ята зірка має такий же розмір, колір і вік, як і наше Сонце. Навколо них обертаються планети приблизно такого ж розміру, як і Земля, які розміщені в зоні, придатній для життя. Теоретично на їхній поверхні може бути вода в рідкій формі. Про це говорять висновки складних розрахунків, зроблених на основі даних, зібраних за чотири роки телескопом Kepler, який належить NASA.

За словами співавтора дослідження з Каліфорнійського університету в Берклі Джефа Мерсі, найближча до Землі планета, на якій є життя, вірогідно, розташована за 70 трильйонів миль від нашої планети.

Нагадаємо, нещодавно астрономи виявили одну із планет, схожих на Землю, у центрі нашої галактики. На думку дослідників, рік на нововиявленій планеті може тривати близько 617 діб.

Джерело: www.5.ua

Додати коментар

Захисний код
Оновити

us1

Популярні новини

10 грудня 1933 р. о 7 годині 25 хвилин у Празі упокоївся 67-річний письменник і меценат, за фахом правник Володимир Леонтович.
Великий вибух стався в ліванській столиці Бейрут поблизу порту, поранивши людей і розбивши вікна в будинках по всьому місту.
Сьогодні, 3 серпня, у Львові поховали 42-річного комбата 8 добровольчого батальйону «Аратта» Андрія Гергерта (позивний «Червень»).
Усі новини...